Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 166 твърд маховик!?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 166 твърд маховик!?!

    Гледах къде ли не, но така и не намерих това което ме интересува а именно:
    Някои има ли преки впечатления след монтаж на твърд маховик на 2.4 136 коня!?
    Мернах че има комплект заместител които е с пружини на феродовия диск.. Някъде гледах че можело да се сложи всичко от фят хгт...
    Интересувам се от всякакви вариации по заместване на демферния маховик общо взето.От какво може да се сложи и тн...
    (разни писания от сорта че ще се късат валове и взривяват скорости може да си спестите от сега )
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  • #2
    До колкото съм чел тази маневра става при 1,9 моторите,за 2,4 не удържа.Явно въртящият момент си казва думата
    Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

    Comment


    • #3
      Издирвам демферен маховик с феродов диск - фирясали Имам притискател и лагер Искам да събера композицията и по нея да издиря от кой бус това същото нещо но с твърд маховик ще стане за мен Не мисля че има разлика в размерите но ако има издирвам за 150коня С леки доработки ставал от бус vw или фиат Но искам да имам по какво да сравнявам
      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
        Издирвам демферен маховик с феродов диск - фирясали Имам притискател и лагер Искам да събера композицията и по нея да издиря от кой бус това същото нещо но с твърд маховик ще стане за мен Не мисля че има разлика в размерите но ако има издирвам за 150коня С леки доработки ставал от бус vw или фиат Но искам да имам по какво да сравнявам
        Да беше казал по-рано имаше ги налични... За жалост всичко замина преди време за желязо....
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          Не че нещо но при bravo jtd 105 и хгт конверсията съединителя е бутащ, а в алфите са опъващи.

          Comment


          • #6
            Затова събирам сегашната композиция за да знам какво да направя по размери и функции Колега Узунов ти мина ли на твърд маховик
            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
              Не че нещо но при bravo jtd 105 и хгт конверсията съединителя е бутащ, а в алфите са опъващи.
              Тука има логика-евала колега...То и при превключването на различни коли,се усеща,кога пускаш газстта и се натиска съединителя!Браво!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
                Не че нещо но при bravo jtd 105 и хгт конверсията съединителя е бутащ, а в алфите са опъващи.
                Затова се се сменя и стойката на долната помпа. Тази конверсия я направих на 166 ТС-то. Ползвах съединител от селеспийд, защото е с лагер, не с лагер-помпа.
                Майстора, който ми прави конверсията беше слагал твърд маховик на дизеловото си Браво, но не беше доволен и си върна демпферния маховик.
                При мен няма никакви проблеми.
                Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                Comment

                Working...
                X